Hoeveel betaal ik voor het verzenden van mijn bestelling binnen België?
Voor bestellingen boven € 100.00 (exclusief btw) komen er geen verzendkosten bij. Voor bestellingen onder € 100.00 (exclusief btw), wordt een verzendkost van € 7.50 (exclusief btw) gerekend.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij leveren een belangrijk deel uit het assortiment uit voorraad. Wij hanteren een standaard verzending van 1-3 werkdagen. Bestellingen die voor 16:30 geplaatst worden, proberen wij natuurlijk dezelfde werkdag nog te versturen. De bestelling wordt dan 1-2 dagen later door de koerierdienst bezorgd bij het opgegeven afleveradres binnen België. Is een product niet op voorraad, dan ontvang je van ons een bericht.
Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?
Ja, het is mogelijk om de bestelling op een ander adres af te laten leveren. Je kunt dit aangeven tijdens bestelprocedure bij het afleveradres. Je kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres.
Is het mogelijk om een bestelling op een later moment af te leveren?
Ja dat is mogelijk. Geef tijdens de bestelprocedure in het onderdeel ‘opmerkingen’ aan vanaf welke dag je de bestelling wenst te ontvangen. Wij houden de bestelling intussen dan “in bewaring”.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet aanwezig ben?
Ben je niet aanwezig op het tijdstip van bezorging, dan biedt de koerier de bestelling aan bij de buren. De bezorger laat een berichtje achter bij welke buren de bestelling is afgeleverd. Zijn de buren niet aanwezig, dan laat de bezorger een bericht achter waarop staat wanneer de tweede bezorging plaatsvindt.
Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?
Nee. Wanneer je de artikelen in één keer besteld hebt, betaal je ook maar één keer verzendkosten. Wij proberen wel de bestelling in één keer uit te leveren.
Retourneren
Niet tevreden? Binnen 14 dagen kan je je bestelling retourneren.
Retourneren is eenvoudig. Geef het pakket af bij een pakketpunt en stuur dit op naar ons adres Nijverheidsstraat 1 - 8850 Ardooie (BE). Hierbij gelden een aantal voorwaarden:
Hoe werkt het retourproces?
Je meldt de retour aan via email ([email protected]) en stuurt het pakket terug naar ons. Na ontvangst beoordelen wij de geretourneerde producten en ontvang je een creditfactuur.